Jump to content

styling fra USA

humayun
 Share

Recommended Posts

Er det noe å tjene på å kjøpe foringer fra USA a?

det er ikke vanlige foringer for å si det sånn. mere til racing/banekjøring. holder mye lenger, og er stivere. kommer bare ikke på hva det heter.. :roll:

powerflex foringr da med andre ord. de er ikke så dyre hos os bildeler heller.

nei, det kjøper jeg her for 3000,-.

husker ikke navnet på det og kaller det foringer inntil videre.. :oops:

det er den delen som sitter på toppen av støtdempertårnet bak på 3-serien. likt på e-30, e-36 og e-46. skrur den fast i demper.

hukommelsestap.. :roll:

Topicen din sier

styling fra USA

Nå ser jeg ikke helt hva støtdempere har med styling å gjøre.

MEN! for selve stylingen i Usa koster det en slikk og ingenting. Du betaler jo heller ikke toll på bildeler. Så det som ev. koster er frakt. Selv syntes jeg 3000,- hørtes mye ut. Ifra Danmark, koster det 600,- for et komplett styling sett. sendes med båt. :o

btw. Jeg ser du kjører E36. sjekk koed Billig styling og mye bra :) leveringstiden er på 6dager.

Topicen din sier
styling fra USA

MEN! for selve stylingen i Usa koster det en slikk og ingenting. Du betaler jo heller ikke toll på bildeler. Så det som ev. koster er frakt. Selv syntes jeg 3000,- hørtes mye ut. Ifra Danmark, koster det 600,- for et komplett styling sett. sendes med båt. :o

btw. Jeg ser du kjører E36. sjekk koed Billig styling og mye bra :) leveringstiden er på 6dager.

bare moms man betaler da ?

Topicen din sier
styling fra USA

Bare 600 kr for full styling fra Danmark til Norge? Kommer det da rett på døra? Og dette var fra Koed.dk? :D

bare moms man betaler da ?

Ja, dansk moms på 25% trekkes ifra (hvis inkludert i prisen) for så slå på 25% norsk moms. Merk at fraktomkostningene også er momspålagt samt fortullingsgebyr påfaller (70-150k)

Danske momsen er på 16% og er ikke inkludert i prisen. Du bare omregner totalsummen på det du bestiller til norske kroner, plusser på mva 25% og fortollingsgebyret (72 kr for pakker under 1000,- 155 kr for pakker over). Frakten er inkludert i totalsummen du betaler der og da, så dette betaler du ikke etterskuddsvis, som du derimot gjør med mva.

Danske momsen er på 16% og er ikke inkludert i prisen.

Dansk moms er i likhet med norsk og svensk momssats på 25%...

Når det gjelder 16% tror jeg kanskje Tyskland og UK har det.