Gå til innhold

Grav i Oslo/drammens-området?


hagenisse
 Share

Anbefalte innlegg

Det kryr absolutt ikke av sånne steder i Oslo. Oslo er noe annet enn bondelandet der det er normalt at folk skrur bil. I Oslo bryr omtrent ingen seg om bil og de som har bil kjører kun med den og leverer den på verksted.

Å låne bukk på en bensinstasjon er så og si umulig. Så vidt jeg vet finnes det kun ett sted å mekke på i Oslo og det er på Statoil på Bjerke. I Oslo er det kun jobb og karriere som teller og ikke bil.

Er så rart å lese innlegg fra folk som er fra bygda som tror folk i Oslo er helt lik dem og har samme interesser.

Hvis det er meg du henviser til, siden hagenisse skrev at jeg sa det kryr av de, så har jeg aldri sagt at det kryr av de _i Oslo_. Dessuten har jeg bodd i Oslo selv, og vet at du generaliserer like mye som nordmenn flest gjør når det gjelder folk som kjører BMW.. eller nye landsmenn for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt på å skaffe meg short shift og i den forbindelse må den jo helst inn i bilen. Så veldig praktisk å krype under bilen når den er jekket opp er det jo ikke... Så, noen som vet om bensinstasjoner e.l i Oslo eller drammens-området som har grav til utleie?

Gunnar sier det kryr av dem, men jeg har faktisk aldri sett det :lol:

når du har bestilt og montert dette, så si ifra om det er vanskelig og hvilke del (nr) du brukte og hvor du kjøpte det? lenge snakket om å anskaffe dette, men litt skeptisk til om det er noe Jeg greier eller om jeg må ha litt skruhjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt på å skaffe meg short shift og i den forbindelse må den jo helst inn i bilen. Så veldig praktisk å krype under bilen når den er jekket opp er det jo ikke... Så, noen som vet om bensinstasjoner e.l i Oslo eller drammens-området som har grav til utleie?

Gunnar sier det kryr av dem, men jeg har faktisk aldri sett det :lol:

Grav????

Mener du løftebukk.

Bor du i oslo området så kan du jo bli medlem hos OsloUngdommens Motorsenter som holder seg til i haugenstua.

Det koster 300kr i året for å bli medlem der, de har alt av verktøy,sveisegreier osv, har 2løftebukker og mangggee jekker, så hvis du møter opp på tide ved åpningstid kan du skaffe deg en bukk og bruke den så lenge du vil, ingen sier noe før du er ferdig, og du får hjelp av personalet som jobber der, trenger noen bmw folk der, Nissan SX folka tar over stedet jo,pleier å være mange av dem der.

:twisted:

Så mer akkurat hvor ligger det egentlig?

Osloungdommens Motorsenter Groruddalen, Haavard Martinsens Vei 1B, 0978 OSLO, tlf: 22 10 77 57 / 22 10 22 48.

www.motorklubben.com

Bruk denne for detaljert veibeskrivelse http://www.gulesider.no/gsi/route.do?mode=R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...