Kjell Rune Skrevet April 29, 2005 Forfatter Share Skrevet April 29, 2005 Hvor mye senking er det på E34èn din? den er senket 40\40 synest d er helt grei senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 29, 2005 Forfatter Share Skrevet April 29, 2005 på touringen står d bbs bmw felger i 15". med 205 40 15 dekk. har nå ordnet med hel lakkering av m5 med staylingen og alt og før den skal på lakking blir d lakt carbon tak. herved bestemt. håper bare jeg får d till. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 på touringen står d bbs bmw felger i 15". med 205 40 15 dekk. har nå ordnet med hel lakkering av m5 med staylingen og alt og før den skal på lakking blir d lakt carbon tak. herved bestemt. håper bare jeg får d till. Det blir nok knall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 håper da d. gøy med noe litt spsielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 hvorfor funker ikke bildene hos meg!?? men det er sikkert konge!! sier bare det først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 hvorfor funker ikke bildene hos meg!?? men det er sikkert konge!! sier bare det først... Fordi de ble lagt inn på torsdag, etter backup, noen timer før kræsjet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 nå har jeg fikset dem igjend. skulle nesten tatt noen nye da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå