Riefarn Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 hva trenger jeg av verktøy for å montere dette, demontere det gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm Dette er en bra artikkel for hvordan man bytter til short-shift og samtidig bytter alle foringer inn mot girkassa..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 takker kanskje få tak i de foringene også da.... bytte de samtidig... noen som et hvor jeg får tak i sånne? GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Gs selger de, og alle foringer uten om de i girstaget koster rundt 500 kroner.. Da har jeg tatt med alle foringer, låseringer, skiver o.l... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 Kjøpte mitt på jobb, orginal BMW short shifte spake, tror denne tilhørte M3 eller nåkka sånn. Bra mye billigere enn de uorinale tingene du får kjøpe rundt om. Monterte på gammel E36`en min åsså. samme type spake. kostet 4-500 kroner, halverer girvandringa... Passer også E30, tror den går på E46. Vi tar ca en halvtimes arbeid for montering. må under bilen for å få av gear overførings. Bestill også alle foringene til gear overføringa, blir som en helt ny kasse!!! Monterte på E30 325 til en kompiss, HAN VAR STOR FORNØYD!!!Løp å kjøp i dag, er verd det......... short sift er til venstre... dele nr: 25 111 434 148 Våkn opp gutt! Jobber du på verksted? Det der er ikke noe short shift! Da skal den være lenger mellom kula og festet til staget. Du kan se at de er omtrent like lange under kula... E36 M3 har akkurat samme spaken som resten av E36 serien. Bortsett fra E36 M3 3,2 som har en annen spak. Har montert denne spaken på flere biler... og gir vandringen blir merkbart kortere!!! Short shift eller ikke? si hva du vil.... Tror denne er til Mcoupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå