Desloch Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Må bare påpeke en ting - felgene ser SVÆRE ut! Tror nesten jeg hadde tippa større enn 18" om jeg skulle tippe ut fra bildene. Har kanskje med senkingen å gjøre?Tøft ihvertfall. Har kanskje det. Eller kanskje at de er så blanke at det danner kontrast mot bilen? Uansett, her er bilder av AC Schnitzer leppa på en eller annen bil i Tyskland. Den var parkert rett oppi rumpa på en annen bil, så fikk ikke noen bra bilder: Den frontfangere er ikke helt lik den jeg har, så kanskje noen har bilder av den leppa på "min" fanger? Tror ikke jeg trenger skjørt hvis jeg får ny fanger eller leppe. Får se hvor mye mer jeg tør bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Hvilken blåfarge er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 Min er "mauritius-blau metallic". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Jeg må bare si at jeg digger bilen din! En av den tøffeste e36'n jeg har sett på lenge!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Min er "mauritius-blau metallic". Ahr, ich habe montreal-blau metallic Litt mer lilla skjær i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 Skikkelig fin e36 men den fangeren ødelegger liksom det sportslige preget resten av bilen din har. Kjøp m-tech fangeren. Det hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 Skikkelig fin e36 men den fangeren ødelegger liksom det sportslige preget resten av bilen din har. Kjøp m-tech fangeren. Det hadde gjort seg Er litt enig der, men det var disse pengene Hvor får man den billigst? Fangeren koster vel 4500 kr + lakkering, og det er litt mye. MEN, er jo verdt det. Er det like greit å kjøpe uoriginal? Ser de ha M-technik til 2316 dkr på koed.dk. Noen som har handlet derfra, evt. hvor mye frakt til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Er litt enig der, men det var disse pengene Hvor får man den billigst? Fangeren koster vel 4500 kr + lakkering, og det er litt mye. MEN, er jo verdt det. Er det like greit å kjøpe uoriginal? Ser de ha M-technik til 2316 dkr på koed.dk. Noen som har handlet derfra, evt. hvor mye frakt til Norge? Jeg har kjøpt min e46 look fanger der og fikk kjempe service. Fikk den etter 6 dager. Bare til å gå inn på www.koed.dk og ligge d du skal ha i handlekurven og så står d der hvor mye du må betale i frakt. Men husk å regn me momsen. Tror eg regnet på en m-tech fanger fra koed en gang og den skulle komme på ca 2500kr inkl. frakt og moms.. ikkje værst d. Lykke til hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 Prøvde å beregne på en M-tech kopi. Der stod det 200 kr i frakt, så vet ikke om det stemmer så mye 5,5 kg fra Danmark. Har sendt de mail, så får se hva som skjer. Høres lovende ut med 1500 kr for en M-tech kopi, og 2300 kr for en original (hvis den er det da) Nesten litt FOR billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 (endret) Leonard said: Du må få oppdatert hjemmesiden din. - Endret April 13, 2017 av Desloch Gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubar Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hvor fornøyd er du med senkesettet på bilen? Vurderer å kjøpe samme selv, på O.S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Feite felger det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Utrolig pen bil. At lakken på en bil er pen har utrolig mye å si. Vær så snill å ikke sette på M-tech fanger!!!! Da blir det bare en jalla M3 replica i mine øyne i hvertfall. En 325i er såpass rå bil i seg selv at den ikke skal se ut som en M3. Syns de felgene var utrolig fine egentlig... lurer litt på om jeg skal kjøpe de samme selv... Du har ikke lyst å være en kjempegrei kar og veie ett av hjulene for meg vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hvor fornøyd er du med senkesettet på bilen?Vurderer å kjøpe samme selv, på O.S. Nå har jeg ikke prøvd så mange andre senkesett, men den er i hvert fall veldig stiv og fin! Ligger veldig godt på veien. Bedre enn E39 med m-tech understell og 18" felger i hvert fall Utrolig pen bil. At lakken på en bil er pen har utrolig mye å si. Du har ikke lyst å være en kjempegrei kar og veie ett av hjulene for meg vel? Vil helst ikke demontere og montere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 kjempefin bil. mauritius-blå er den fineste fargen til E-36 etter estorilblå. er egentlig motstander av E-46 felger på E-36, men dette var ikke ille. M3 speil ville gjøre susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå