jcvold Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 bilen min var litt varm i det siste,og jeg oppdaget at det var litt lite kjøleveske på.jeg etterfylte,men fylte på litt for mte. ca 2 cm over den linja der det står "kalt/cold" . er datta fali? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 30, 2005 Share Skrevet April 30, 2005 dette er ikke farlig..hvis den har litt for mye væske så vil den "skille" ut dette selv. Grunn til at tempen din stiger innimellom kan også være at det er kommet luft i systemet ditt. Hvis den fortsetter og bli litt varm innimellom må du lufte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 30, 2005 Forfatter Share Skrevet April 30, 2005 ok.nåla var bare en anelse forbi midt-merke på temå nåla.får se åssen det blir i dag på langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Slutt å spre den kjølevæska rundt om kring. Det er ikke bra for naturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå