jcvold Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 bilen min var litt varm i det siste,og jeg oppdaget at det var litt lite kjøleveske på.jeg etterfylte,men fylte på litt for mte. ca 2 cm over den linja der det står "kalt/cold" . er datta fali? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 dette er ikke farlig..hvis den har litt for mye væske så vil den "skille" ut dette selv. Grunn til at tempen din stiger innimellom kan også være at det er kommet luft i systemet ditt. Hvis den fortsetter og bli litt varm innimellom må du lufte den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted April 30, 2005 Author Share Posted April 30, 2005 ok.nåla var bare en anelse forbi midt-merke på temå nåla.får se åssen det blir i dag på langkjøring Link to comment Share on other sites More sharing options...
bimmerdude Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Slutt å spre den kjølevæska rundt om kring. Det er ikke bra for naturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts