elgx Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Lurte på hvis jeg satt inn instrumenter fra en 318/320 som hadde turteller fra før, hva trenger jeg for å få det til? Finnes det turtallssensor org på 316 så det bare er å koble til med nytt instrument? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 du trenger kun en ledning ifra coilen til turtelleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 Det har du rett i egentlig, jeg orka ikke tenke meg om ser du... burde vite det, jobber tross alt med bilelektronikk!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bmw Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg satte inn et med turteller fra 320 i min 318, alt virker,men turtelleren viser feil, er vel fordi den kommer fra en 6er, så vist noen vet om hvordan man kan konvertere den så fyr løs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå