Aguilera Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Heheh, sjekk denne råttne presten her da http://home.energyradio.fm/anm/template ... 3&zoneid=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 HAHA . Denne var bare dritbra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 faen til "due-slepp" dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 hadde bare alle prester vært slik skulle jeg møtt opp i kirka hver søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plutooo Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Sjekk denne: http://home.energyradio.fm/anm/template ... 0&zoneid=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Ler meg skakk av kattene jeg: http://home.energyradio.fm/anm/templates/ftf.aspx?articleid=176&zoneid=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 hehe.. Dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Hehehe, der har du definsjonen på Dump-Valve. Faen, han hadde ett par blaute utblåsinger der. Tror han burde sjekke blandingsforholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hhehehe, sjefskatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 De kattene er så tøffe! Har sett de over hundre ganger, men de er like bra hver gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Tror rævva til den presten der er styrt av høyere makter.... Stakkars alle pusene på det andre klippet der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Åh! Giiiid! så vulgært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Faenden !! Det der "You've been dicked in the nuts" var dumt. Hadde det skjedd med meg så hadde jeg slått fyren strakt ned Spart unger ???? hvem pokker gjøre noe sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Faenden !! Det der "You've been dicked in the nuts" var dumt. Hadde det skjedd med meg så hadde jeg slått fyren strakt ned Spart unger ???? hvem pokker gjøre noe sånt?? Jeg tror det var meningen at det skulle være en parodi på Punked! på MTV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå