Aguilera Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Heheh, sjekk denne råttne presten her da http://home.energyradio.fm/anm/template ... 3&zoneid=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plutooo Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 HAHA . Denne var bare dritbra.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 faen til "due-slepp" dah Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyZM Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 hadde bare alle prester vært slik skulle jeg møtt opp i kirka hver søndag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plutooo Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Sjekk denne: http://home.energyradio.fm/anm/template ... 0&zoneid=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tech9 Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Ler meg skakk av kattene jeg: http://home.energyradio.fm/anm/templates/ftf.aspx?articleid=176&zoneid=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 hehe.. Dritbra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonard Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Hehehe, der har du definsjonen på Dump-Valve. Faen, han hadde ett par blaute utblåsinger der. Tror han burde sjekke blandingsforholdet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 2, 2005 Author Share Posted May 2, 2005 Hhehehe, sjefskatter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siv Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 De kattene er så tøffe! Har sett de over hundre ganger, men de er like bra hver gang!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Tror rævva til den presten der er styrt av høyere makter.... Stakkars alle pusene på det andre klippet der da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmkweb Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Åh! Giiiid! så vulgært Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leonard Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Faenden !! Det der "You've been dicked in the nuts" var dumt. Hadde det skjedd med meg så hadde jeg slått fyren strakt ned Spart unger ???? hvem pokker gjøre noe sånt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Faenden !! Det der "You've been dicked in the nuts" var dumt. Hadde det skjedd med meg så hadde jeg slått fyren strakt ned Spart unger ???? hvem pokker gjøre noe sånt?? Jeg tror det var meningen at det skulle være en parodi på Punked! på MTV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts