Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 kjedene varer vel rundt 150000 mener jeg og ha hørt. trenger vel ikke bytte dem men er vel greit og gjøre d på 150k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Og hvor mye koster en slik?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Registerkjedet mitt har nå gått 220kkm. Skinnene som holder det stramt begynner å bli rimelig slitt, så jeg kommer nok til å gjøre noe med det, men dersom kjedet ikke er veldig slarkete er det i grunnen ikke så mye vits i å skifte det etter min mening. Alle motorhavari jeg har hørt om i forbindelde med registerkjeder, har kommet fordi kjedet har "hoppet over" et hakk, og dermed går ting galt. Er kjedet derimot veldig slarkete, kommer jeg til å bytte det. Men det finner jeg ikke ut før jeg gidder å skru opp toppdekselet for å bytte skinnene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kan man da høre på motoren at disse skinnene begynner å bli slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 d kan begynne og klakke litt fremmi der vist dem og kjedet begynner og bli slitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Tror nok kjedene er ment å holde en god del mer enn 150.000km, ellers tror jeg det hadde vært lagt inn et serviceintervall for å bytte de. Det er det ikke, og BMW må regne med at mange av bilene de lager skal holde 500.000km, som taxier, kjøreskolebiler, etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå