BimmerKing Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg fant meg et verdig bord for å sette ned boksen med godt drikke ett øyeblikk. Måtte bare ha ett bilde av disse godbitene sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 1, 2005 Share Skrevet Mai 1, 2005 Nice, V12. Det må nu vær fra en 850? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2005 Nei det er fra en 750 så vidt jeg vet. Men boksen passet GODT der den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 hmmmm synest og huske d der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hehehe, god, men ulovlig kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kombinasjonen er vel ikke ulovlig, all den tid motoren står på en palle på ett verkstedgulv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 den pilsa der så jævlig god ut..men hadde jeg fått velge hadde jeg nok gått for "bordet" den står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Det der kan vel kalles "racing-fuel" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Et slikt bord vil jeg ha i bilen min, så kan Autofil-Larsen ha det så godt han vil med koppholderne sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg fant meg et verdig bord for å sette ned boksen med godt drikke ett øyeblikk. Måtte bare ha ett bilde av disse godbitene sammen! Hehe..lekkert bord ja.. Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Et slikt bord vil jeg ha i bilen min, så kan Autofil-Larsen ha det så godt han vil med koppholderne sine. Ett par gummiklosser på toppen der, og så en glassplate oppå, så hadde det vært ett genialt salongbord for den ekstremt autofile(bl.a meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Ett par gummiklosser på toppen der, og så en glassplate oppå, så hadde det vært ett genialt salongbord for den ekstremt autofile(bl.a meg ) Helv.. heller! tenk slite' du får når kjerringen skal støvsuge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Det hadde gått greit hvis den fikk stå i stua.... Jeg kunne jo støvsugd selv.... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er.. Overflate(korrosjons)beskyttelse som BMW begynte å sprute på innsuget i '88-89 eller rundt der en gang og fremover. Har det på min også. Ikke pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er.. Overflate(korrosjons)beskyttelse som BMW begynte å sprute på innsuget i '88-89 eller rundt der en gang og fremover. Har det på min også. Ikke pent! Aha..thanx..tenkte kanskje det kunne være noe slikt ja..det ser ikke pent ut nei..minner om inntørket oljesøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå