Gå til innhold

Ett stemingsbilde fra Lørdagskvelden.....


Anbefalte innlegg

Jeg fant meg et verdig bord for å sette ned boksen med godt drikke ett øyeblikk. Måtte bare ha ett bilde av disse godbitene sammen!

:D:lol::beer:

HPIM0786_nett.jpg

Hehe..lekkert bord ja.. :) Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et slikt bord vil jeg ha i bilen min, så kan Autofil-Larsen ha det så godt han vil med koppholderne sine. :lol:

Ett par gummiklosser på toppen der, og så en glassplate oppå, så hadde det vært ett genialt salongbord for den ekstremt autofile(bl.a meg :oops: ) :!::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par gummiklosser på toppen der, og så en glassplate oppå, så hadde det vært ett genialt salongbord for den ekstremt autofile(bl.a meg :oops: ) :!::P

Helv.. heller! tenk slite' du får når kjerringen skal støvsuge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er..

Overflate(korrosjons)beskyttelse som BMW begynte å sprute på innsuget i '88-89 eller rundt der en gang og fremover. Har det på min også. Ikke pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er..

Overflate(korrosjons)beskyttelse som BMW begynte å sprute på innsuget i '88-89 eller rundt der en gang og fremover. Har det på min også. Ikke pent!

Aha..thanx..tenkte kanskje det kunne være noe slikt ja..det ser ikke pent ut nei..minner om inntørket oljesøl.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...