Jump to content

Ett stemingsbilde fra Lørdagskvelden.....

Recommended Posts

Jeg fant meg et verdig bord for å sette ned boksen med godt drikke ett øyeblikk. Måtte bare ha ett bilde av disse godbitene sammen!

:D:lol::beer:

HPIM0786_nett.jpg

Hehe..lekkert bord ja.. :) Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er..

Et slikt bord vil jeg ha i bilen min, så kan Autofil-Larsen ha det så godt han vil med koppholderne sine. :lol:

Ett par gummiklosser på toppen der, og så en glassplate oppå, så hadde det vært ett genialt salongbord for den ekstremt autofile(bl.a meg :oops: ) :!::P

Ett par gummiklosser på toppen der, og så en glassplate oppå, så hadde det vært ett genialt salongbord for den ekstremt autofile(bl.a meg :oops: ) :!::P

Helv.. heller! tenk slite' du får når kjerringen skal støvsuge :lol:

Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er..

Overflate(korrosjons)beskyttelse som BMW begynte å sprute på innsuget i '88-89 eller rundt der en gang og fremover. Har det på min også. Ikke pent!

Men jeg lurte på noe: Hva kommer den gulbrun fargen på motoren av? Har rester av en slik farge på min også, og har sett det på flere bmwmotorer, men ingen som har kunnet svart på hva det er..

Overflate(korrosjons)beskyttelse som BMW begynte å sprute på innsuget i '88-89 eller rundt der en gang og fremover. Har det på min også. Ikke pent!

Aha..thanx..tenkte kanskje det kunne være noe slikt ja..det ser ikke pent ut nei..minner om inntørket oljesøl.. :?