Mirakulix Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Hvor får man kjøpt sånne gummi-list som er på framfangerne? Har pusset opp en M-tech front og ser at listen er stygg, slitt med masse hakk i. Må vel kjøpe ny, ettersom fronten begynner å bli ganske så strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Dersom fronten skal lakkeres kan du jo lakkere listene også. Vanlig sort farge. Bare sparkle og pusse dem først. Blir bra det. Gjøres ofte på lakkeringsverksteder. Ellers burde vel GS og OS ha slikt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Den er fryktelig stygg, skjønner du. Gidder ikke bruke tid på å fikse ei list. Jeg får nok ringe gs eller os. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 gsbildeler hadde ikke slikt liggende, ettersom det ikke er originalt til BMW!? Er ikke en M-tech fanger originalt ? Jeg prøver OS jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå