Mirakulix Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hvor får man kjøpt sånne gummi-list som er på framfangerne? Har pusset opp en M-tech front og ser at listen er stygg, slitt med masse hakk i. Må vel kjøpe ny, ettersom fronten begynner å bli ganske så strøken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ORF Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Dersom fronten skal lakkeres kan du jo lakkere listene også. Vanlig sort farge. Bare sparkle og pusse dem først. Blir bra det. Gjøres ofte på lakkeringsverksteder. Ellers burde vel GS og OS ha slikt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 2, 2005 Author Share Posted May 2, 2005 Den er fryktelig stygg, skjønner du. Gidder ikke bruke tid på å fikse ei list. Jeg får nok ringe gs eller os. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 2, 2005 Author Share Posted May 2, 2005 gsbildeler hadde ikke slikt liggende, ettersom det ikke er originalt til BMW!? Er ikke en M-tech fanger originalt ? Jeg prøver OS jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts