Gå til innhold

Endelig bilen tilbake


 Share

Anbefalte innlegg

Halla :D

Endelig fikk bilen tilbake fra rustsveising.

Jeg må bare si at dette var gjort meget bra, alt av rust er borte :)

Det som er gjort er følgende:

Begge kanalene bak både indre og ytre kanaler er skiftet,+ at det er bygd nytt feste til bakstelle som er skrud fast.( her var det meget farlig rust) Alle dørene hadde rust nede og det så jævlig ut! Nå er det fikset :o

Begge kanalene fremmer + noe at dørken er skiftet. hjulbuene bak er helt fri for rust å det det samme framme. hele bilen under er behandlet og alle hjulbuene. Bilen er laker fra dørlistene og ned på begge sider+ inni dørene.

Jeg er stor fornøyd med jobben og det var kjempebillig i forhold til andre bilverksted som BMW....( 16 til 20 Tusen) Jeg betalt 7000.- for hele greia!!

Jeg er åpen for kommentarer :wink:

Denne mannen som har fikset bilen min heter Kai Roger og holder til i vestfold :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rusten kommer vel ikke tilbake vist du fjerner all rusten. og skifter du dørk og gjør jobben bra og fjerner alt som heter for rust på bilen holder vel den i mange år vist jobben er bra såklart. bilen må jo tektyleres og behanldest deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men for og ta et eksempel! på jobben bygger vi platformer! og dekket skottet og alle plater er sandblåst behandlet med grunning og tjukt lag med maling noen plasser er det noe vi kaller for deks belegg!

her ruster det aldri! så vist det er gjort godt nok holder det men det er nesten umuli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...