Desloch Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Har et problem med interiøret i bilen. Bilen begynner nå å se perfekt ut, MEN dørsidene ser ikke så bra ut. Skinnet har nemlig løsnet på begge dørsidene (blir på en måte luftbobler). Jeg prøvde å lime med kontaktlim og deretter legge det i klem 1 dag, men det holdt ikke. Har dere noen andre forslag til å få fikset dette? Er det noen firmaer som kan gjøre denne jobben? Helst på sørlandet, hvis ikke må jeg sende dem av sted Her er bilder av monstersidene som forstyrrer nattesøvnen min: Ringte Havva Bil i Kristiansand (BMW forhandler). De skulle ha 2100 kr per dørside Når jeg i tillegg regnet gjennom alle kvitteringene mine, og fant ut at jeg har brukt 45 000 kr på deler, fiksing og verksted siden august, vil jeg helst ikke svi av 4200 kr til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Kjøp spray lim på box!! fungerer fint, men det må være av god kvalitet. scots eller noe sånt heter det, du får kjøpt det på fargehandelen ca 200 pr box Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 fy fader for en stiv pris! Her i Mosjøen, sa eieren: "ta av trekkene og kom med dem, så skal du få alle 4 sidene trekt opp for 1000,- inkl arbeid og material" De bruker en spesiell type lim, + varmepistol så skinnet strekker seg. Lim på plata først, så lim på skinnet, og så er det bare å legge det på og samtidig ha igang varmepistolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Ta kontakt med en møbeltapetserer, eller Bilradiospesialisten i Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ta kontakt med en møbeltapetserer, eller Bilradiospesialisten i Kristiansand Kan Bilradiospesialisten noe med dette? Trodde ikke de drev med sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Ta kontakt med en møbeltapetserer, eller Bilradiospesialisten i Kristiansand Kan Bilradiospesialisten noe med dette? Trodde ikke de drev med sånn Bilradiospes folk får til det meste skal jeg si deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Da blir det en telefon dit i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 Innen bilstereo, så bruker vi mye vinyl, til å trekke "installasjoner" i bilene med, å da blir det brukt spraylim. Har selv brukt en del lim fra Rockford Fosgate (denne selges kun i 20l dunker). Men det koster ingenting å høre med gutta på BRS i kristiansand. Jeg vet iallefall at BRS i sandnes hadde fikset dette for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jobber ikke du der? Men, løser de først opp limen, for så å lime på nytt? Er faktisk veldig fristende å sende i posten til Sandnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 2, 2005 Share Skrevet Mai 2, 2005 om du sprayer på sånn lim fra boks, pass på at fargen er lik dørtrekka, kan vær at hvis limen er en annen farge så kan den vises gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Limet er vel gjennomsiktig? svak gul-nyanse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Bilradiospesialisten i Kristiansand hadde ikke SÅ peiling Tåmi, kan jeg sende? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Nei, jeg jobber ikke der, (selv om jeg nesten ser på det som mitt andre hjem) Du kan høre med Mr.stream på forumet her, han jobber der, men det enkleste for deg er vel da å ta kontakt med en møbeltapetserer i Kristiansand eller omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjwa Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 om du sprayer på sånn lim fra boks, pass på at fargen er lik dørtrekka, kan vær at hvis limen er en annen farge så kan den vises gjennom Hei Hvis du er redd for missfarging av dørpanel etter liming kan du farge opp dørtrekket i etterkant. Sjekk link: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=5929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå