Desloch Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 (edited) Vil den passe? Har ikke så lyst til å bruke så mye mer penger på styling (som f.eks m-tech fanger) - Edited April 13, 2017 by Desloch Gammel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Hvem selger den? Og hva koster den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted May 2, 2005 Author Share Posted May 2, 2005 Dere ser også at den på bildet overlapper litt på originalfangeren, men den skrus fast under? Høres veldig rart ut. Sjekk avstanden mellom tåkelysene og bunnen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Det ser ut til at den skal passe ja.. og er det så rart at den overlapper fordiom du fester den fra undersiden? Skru fast og bruk sicaflex.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Ser jo riktig ut den ja? Synes ikke det er så rart at den overlapper så lenge den bygger utover. Er vel uansett bare en type av den fangeren der.. to forskjellige standardfangere, men den andre har mindre riller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 har ikke den røde M3-fanger, eller ser jeg helt feil? syntes det ser ut som det er luftekanaler til bremsene, og det har vel ikke den blå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 standardfangerne har også luftekanaler til bremsene, jeg har den andre typen orginalfanger en Desloch, og jeg har luftekanaler, men rekner med det er likt på de to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 har ikke den røde M3-fanger, eller ser jeg helt feil?syntes det ser ut som det er luftekanaler til bremsene, og det har vel ikke den blå? Det er identisk (standard)fanger på de to. Luftekanalene går på de to korte rillene rett innenfor tåkelysene. Er det luftehullene i leppa du mener er luftekanaler til bremsene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Synes ikke den leppa var noe særlig pen jeg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 synest den gjør d lille ekstra på fronten vist du ikke vil dra d helt ut med ett erller annet fra rieger eller no. m3 front har jo alle så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyZM Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Bare den ikke blir for lav... da blir det bare dumt... Er ikke artig å ikke kunne kjøre over en fartsdump... Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiloop Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Hva med denne? http://www.eyecandyracing.no/images/Sty ... 049012.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Jeg syns den hadde passet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desloch Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 Blir en del lavere framme en kanalene på siden. Men det er kanskje bare tøft? Jeg går for den. I verste fall selger jeg den igjen for samme pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementz Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Fortell meg ossen det går da.. vært fett å hatt på min bil.. meen..etter å sett på andre bmw med 60/40mm senking, så har leppene knekkt, ripet opp og fått hard medfart på fartshumper.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts