M6 Bjørn Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Har sendt noen PM i natt men bare en har blitt sendt ut,resten ligger i min utboks.Hva er galt? Har det noe med nedetiden på forumet å gjøre?Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 De ligger vel i utboksen til den du har sendt til logger på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Nå har jeg svart deg på PM også, men siden det kan ha allmenn interesse svarer jeg her også: Det skal være slik. De ligger i Utboks til mottaker har lest de (trykket seg inn på den). Grunnen til det er at man skal ha mulighet til å se om mottaker har fått de eller ei, samt redigere de helt frem til de er åpnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ok i see,stupid me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Det skal ikke være lett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå