M6 Bjørn Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Har sendt noen PM i natt men bare en har blitt sendt ut,resten ligger i min utboks.Hva er galt? Har det noe med nedetiden på forumet å gjøre?Gunnar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 De ligger vel i utboksen til den du har sendt til logger på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Nå har jeg svart deg på PM også, men siden det kan ha allmenn interesse svarer jeg her også: Det skal være slik. De ligger i Utboks til mottaker har lest de (trykket seg inn på den). Grunnen til det er at man skal ha mulighet til å se om mottaker har fått de eller ei, samt redigere de helt frem til de er åpnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 Ok i see,stupid me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Det skal ikke være lett... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts