Rogern Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 hvor i all verden får turtelleren sitt (signal) ifra? har bare hatt bensinbiler før å da kom d jo ifra coilen,dårlig me coil på dieseln... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 dynamoen høyst sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 fant jeg fant! det stemte d, var dynamoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Lurer bare av ren nysgjerrighet på om du har fått start på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 måtte ta ut svinghjulslageret for å sette på automat,da d ikke ble automat måtte jeg ha nytt da d gamle ble ødelagt når jeg tok d ut... så håper på å få lageret idag fra gs. sitter å venter på postbilen... så motorn har ikke blitt startet ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå