Rogern Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 hvor i all verden får turtelleren sitt (signal) ifra? har bare hatt bensinbiler før å da kom d jo ifra coilen,dårlig me coil på dieseln... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 dynamoen høyst sannsynlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogern Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 fant jeg fant! det stemte d, var dynamoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Diesel Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Lurer bare av ren nysgjerrighet på om du har fått start på bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogern Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 måtte ta ut svinghjulslageret for å sette på automat,da d ikke ble automat måtte jeg ha nytt da d gamle ble ødelagt når jeg tok d ut... så håper på å få lageret idag fra gs. sitter å venter på postbilen... så motorn har ikke blitt startet ennå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts