johjoa Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275978 Dette stemmer isåfall for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Skulle bare mangle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg har sett at det er mange eksempler på betingelsesløs kjærlighet ute å går ja... . Uansett feil og mangler er folk (Meg inkludert!)strålende fornøyd! Merkelige greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg ble forelsket i BMW ca -91/92 da hadde fatter`n en M535 med 218hk. det var ganske mye den gang, og jeg øvelseskjørte i den. husker jeg nesten ble skremt av draget i BMW`n den gangen.. etter det har det vært BMW for "alle" penga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 jeg ble forelsket i BMW ca -91/92 da hadde fatter`n en M535 med 218hk. det var ganske mye den gang, og jeg øvelseskjørte i den. husker jeg nesten ble skremt av draget i BMW`n den gangen.. etter det har det vært BMW for "alle" penga! "Som far så sønn" er vel et ordtak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Dette visste vi vel fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 hatt mange forskjellige biltyper men ender alltid tilbake på bmw..kan ikke skjønne hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Finnes det andre biler en BMW??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 fikk høre fra en purk på Rema isted som sa at jeg ikke måtte kjøre statistikk var vel en undersøkelse på hvem som var råkjørere og ikke..å der kom visst bmw ut litt skjevt gjorde det motsatte av det purken sa jeg da..brente løs utfor rema litt..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå