antiloop Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Fort utenfor huset der jeg bor! Politiet hadde fartskontroll og tok en 22 årig bilist i 160kmt i 60 sone. Bilen de kjørte var en Volvo (traktor) 240 turbo. http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 499781.ece Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Steike for noe idioti! Er det noe jeg har lært er det å holde fartsgrensa der den er satt ned til 60km/t og under.. Det er som regel en grunn til at den er så lav som den er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Håpløst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 fyfaen for en idiot! håper Virkelig han blir lappløs LENGE og fengsla lenge! Sånne Idioter kan vi takke for at det er dyrt og ha bil her i landet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Det som er ille er at det er en del av dem der ute... Tenk å fronte en "toførr" i 160 km/h a Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiloop Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 Måtte være en livsviktig avtale de skulle rekke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 hehe, jeg har hatt 100 i en 30-sone Men da var det riktignok en 400meter lang rett strekning midt på et jordet, som man kunne se folk selv om de hadde krabbet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 hahah, sånn går det...faen idiotisk å kjøre så fort der grensene er lave, finnes jo en grunn for det, er en annen ting på motorveien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Divine Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Synes det var rått gjort av en volvo, selv med Turbo.. Kan tenke sjoføren angrer en smule nå ja !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sagvang Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 En ting er å kjøre 160 i 90'n asså! men 160 i 60'n e jo galskap utav en annen verden! 160 i en 240 er jo livsfarli nok, rattdiameter på 50 cm og en halv runde dødgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennyZM Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 jeg ble tatt for 114 i 60 sona.. da mistet jeg lappen i 20 mnd og fikk 21 dager i buret... Hvordan skal d da gå med volvo guttn????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johjoa Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Jeg systes folk bør i det minste respektere de lave fartssonene 160km/h i en 60sone er jo nesten 3ganger forfort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haldor Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Hvordan skal d da gå med volvo guttn????? Det blir nok ubetinget fengsel (3mnd?) og minst 24mnd uten lappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts