E-Evjen Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Er på utkikk etter sportsbakpotte til min E34. Kunne mest tenkt meg Eisenmann, men de eneste jeg finner til E34 er fra Schmiedmann og med oval stuss, jeg vil ha to dobble. I og med at jeg ikke finner Eisenmann med doble stusser til E34 vurderer jeg nå andre merker. Krav: Ha en fin lyd, men må ikke bråke så mye at jeg vekker hele nabolaget. Være en ok levrandør som ikke bruker år og dag på å få tak i/sende. Et kjent kvalitetsmerke er bare posetivt, så lenge det ikke koster alt for mye. Takknemmlig for alle svar, men prøv og begrunn og angi hvor jeg kan få kjøpt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Hva med Simons fra bilxtra da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E-Evjen Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 Vil ikke ha Simons. Noen andre forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjalle Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Supersprint bråker ikke like mye som andre sportanlegg når du kjører pent,men koster deretter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 supersprint er og anbefale ja. skikkelig go lyd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bizzy Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 hva med og kjøpe min scmiedmann stuss? http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=6183 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 noen som har noe formening om hvilken supersprint stuss som tar seg best ut på E36? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 2 runde på 5cm er d ikke d da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E-Evjen Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 supersprint er og anbefale ja. skikkelig go lyd.. Problemet med Supersprint er at jeg må ha mellompotte hvis jeg skal ha bakpotte, ifølge www.supersprint.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
E-Evjen Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 hva med og kjøpe min scmiedmann stuss? http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=6183 Vil ikke ha den ovale endestussen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts