JE Motorsport Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Har noen grafer som jeg har scannet og liggende på min private mail,skulle ha lagt di inn i et innleg her.Det står application/pdf på dokumentet.Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 still skjermen din inn på høy oppløsning(1280x1024-1600x1200) enten åpne i adobe acrobat(ikke reader) exsporter til jpg eller åpne documentet i adobe acrobat reader trykk print screen knappen på tastaturet. åpne paint(helst photoshop/paintshoppro) start et nytt dokument i størrelse skjermoppløsning lim inn. merk av det du vil ha crop lagre som jpg eller importer til coreldraw/illustrator exporter som jpg eller så finnes sikkert et program der ute som converterer sidene i en pdf til jpg-filer. søk i google: +convert +"pdf to jpg" feks. eller bare gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Akkurat Takk for tips.Det siste hørte lettest ut (bare å gi opp) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Prøv denne: http://www.sharewareriver.com/product.php?id=11630 er en demo! men kansje den gjør jobben! det står download der midt på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 Takk skal du ha,nå er det i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå