JE Motorsport Skrevet Mai 3, 2005 Skrevet Mai 3, 2005 Har noen grafer som jeg har scannet og liggende på min private mail,skulle ha lagt di inn i et innleg her.Det står application/pdf på dokumentet.Hva må jeg gjøre?
pmkweb Skrevet Mai 3, 2005 Skrevet Mai 3, 2005 still skjermen din inn på høy oppløsning(1280x1024-1600x1200) enten åpne i adobe acrobat(ikke reader) exsporter til jpg eller åpne documentet i adobe acrobat reader trykk print screen knappen på tastaturet. åpne paint(helst photoshop/paintshoppro) start et nytt dokument i størrelse skjermoppløsning lim inn. merk av det du vil ha crop lagre som jpg eller importer til coreldraw/illustrator exporter som jpg eller så finnes sikkert et program der ute som converterer sidene i en pdf til jpg-filer. søk i google: +convert +"pdf to jpg" feks. eller bare gi opp!
JE Motorsport Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Skrevet Mai 3, 2005 Akkurat Takk for tips.Det siste hørte lettest ut (bare å gi opp)
pmkweb Skrevet Mai 3, 2005 Skrevet Mai 3, 2005 Prøv denne: http://www.sharewareriver.com/product.php?id=11630 er en demo! men kansje den gjør jobben! det står download der midt på siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå