JE Motorsport Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Har noen grafer som jeg har scannet og liggende på min private mail,skulle ha lagt di inn i et innleg her.Det står application/pdf på dokumentet.Hva må jeg gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmkweb Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 still skjermen din inn på høy oppløsning(1280x1024-1600x1200) enten åpne i adobe acrobat(ikke reader) exsporter til jpg eller åpne documentet i adobe acrobat reader trykk print screen knappen på tastaturet. åpne paint(helst photoshop/paintshoppro) start et nytt dokument i størrelse skjermoppløsning lim inn. merk av det du vil ha crop lagre som jpg eller importer til coreldraw/illustrator exporter som jpg eller så finnes sikkert et program der ute som converterer sidene i en pdf til jpg-filer. søk i google: +convert +"pdf to jpg" feks. eller bare gi opp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 Akkurat Takk for tips.Det siste hørte lettest ut (bare å gi opp) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmkweb Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Prøv denne: http://www.sharewareriver.com/product.php?id=11630 er en demo! men kansje den gjør jobben! det står download der midt på siden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted May 3, 2005 Author Share Posted May 3, 2005 Takk skal du ha,nå er det i boks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts