Gå til innhold

Da var ny M-Technic frontspoiler bestilt...


BMW316
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestilt meg frontspoiler fra Danmark www.koed.dk

Bestilte meg frontspoiler + cup spoiler + (m-tech oljelokk) fra danmark..

Inkl. frakt og omregnet til norsk valuta ble det ca. 3100. Dette er uten den norske momsen..

Er litt spent på kvaliteten fra dette firmaet. Det er vel derfor jeg legger inn dette innleget, regner med det sitter flere rundt om i landet og lurer på div anngående kjøp fra utlandet. Skal følge opp med alt av pris/leveringstid/kvalitet/service, etc. etter hvert som jeg får oppåver delene til Nordland. (Er litt spent selv :roll: )

Satser på å spare noen kroner på bestille her i stedet for hos GS...

:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja da har jeg mottat pakken fra Danmark. Frontspoiler E36 M-Teck jippi ye ye :lol:

23 dagers venting før jeg fikk den hjem, brukte jo 10- 12 dager bare å få den gjenom 'tollen' d :evil:

Betalte rundt 920 kr. for å få ut pakken (ca150 i toll å resten i mva.)

Totalt ble det 4020 Nkr. inkl. olje påfyllingslokk.... er vel relativt billig da. :lol:

måtte betale 4758 + frakt på gs. så jeg er godt fornøyd jeg....

Så langt er jeg godt fornøyd med servicen hos koed.dk (hadde ikke noe problemmer med dem i allefall.. og varen var fin og hel da den ankom.

Nå er det bare å vente på lakkeringen å få den på.... woosh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed er knall dem! Handlet hos dem og er kjempefornøyd med servicen. Kjapp respons på mail og med utsending av varer. Er det norske tullvesen som er trege :x

PS! Får du alt på til helga og ACR da? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake fangeren til GS er skikkelig fake og anbefales ikke i det hele tatt. Den har bl.a "integrerte"lister, dvs at disse må lakkes sorte for å se ut som skikkelige lister. Den mangler også all mulighet for innfesting i fremste del av fangeren og henger kun på 2 svake fester i sidene.

Har du det minste krav til passform bør du styre unna denne varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så du kommer på ACR Dan?

Er jo BMW-treff der nå til helga og Sommertreff neste helg. Hadde tenkt meg på begge, men antakelig kun som tilskuer :( Er jo bare disse to treffene i år, så blir et helt år til neste gang :? Blir uansett bare en dagstur. Parkerer min et eller annet sted og bare trasker rundt å titte noen timer 8) Håper på mye fint å glo på :wink: Men er jo selvfølgelig væravhengig...

Skal du og johjoa kun på Sommertreffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bursdag neste helg, 5. Juni. Så det blir vel feiring isteden.

Men sommertreff blir det :wink: Så får jeg bare håpe at jeg har bil til sommertreffet i September. Hvis alt går som jeg har håpet så får jeg meg jobb, og så kjøper jeg en 200sx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dumt det da. Litt ugunstig tid for meg egentlig. Litt short på cash akkurat nå, men koster jo ikke mye å bare være tilskuer, så det går nok :)

Nå er bilen forresten nyvaska....se hvor den skinner! Gotta ware 8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis på førehand da, Leonard :happybday: BMW-treffet er bare fredag og lørdag da. Håpet å svi en liten tur på fredag ettermiddag og kjøre hjem igjen om kvelden. Sommertreff i september?? Da er sommeren over :P

200sx er kule biler. Men få den nye typen da, r14 eller hva det var :wink:

Har ikke kamera... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rette deg anngående fake fangeren til GS, den kommer nå med "løse lister" og er faktisk nesten umulig og se forskjell på i forhold til en orginal fanger. Har prøvd den nye typen på min siste bil, meget bra faktisk. 2990 tror jeg den kostet med lister.

Det var jo en god nyhet for den de har solgt til nå var lite bra for å si det mildt, men slik er det vel med mye av stylingen på markedet.

Den nye utgaven er med andre org en god kopi den da med muligheter for å feste den orginale "bjelken" i fronten og greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...