Gå til innhold

Da var ny M-Technic frontspoiler bestilt...


BMW316
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestilt meg frontspoiler fra Danmark www.koed.dk

Bestilte meg frontspoiler + cup spoiler + (m-tech oljelokk) fra danmark..

Inkl. frakt og omregnet til norsk valuta ble det ca. 3100. Dette er uten den norske momsen..

Er litt spent på kvaliteten fra dette firmaet. Det er vel derfor jeg legger inn dette innleget, regner med det sitter flere rundt om i landet og lurer på div anngående kjøp fra utlandet. Skal følge opp med alt av pris/leveringstid/kvalitet/service, etc. etter hvert som jeg får oppåver delene til Nordland. (Er litt spent selv :roll: )

Satser på å spare noen kroner på bestille her i stedet for hos GS...

:shock:

Hvordan gikk du fram da du bestilte? Gjennom telefon, email? Forklar :)

Tenkte å bestille meg et komplett M-tech II kit til E-30'n min der, koster litt over 10k i danske kroner. Noen som vet hvor mye dette blir gjennom tollen og ferdig levert inn i Norge? Anslagsvis?

Jeg bor like ved svenskegrensa så jeg har vurdert å få sendt pakka over til et lokalt postkontor på andre siden på grensa og dra over å hente den der. Vil dette bli noe billigere?

Slik jeg har forstått det har Koed kun kopi styling? altså glassfiber?

takker for svar

oddis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike frontspoilere leveres ofte uten noe som helst monteringsmatriell. Her må man bruke fantasien. :) Til den prisen er vel passformen så som så også.

På Essen Motorshow er slike fangere populært. Der går de for en liten tusenlapp og unge håpefulle bærer ut alt de klarer å få med seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg frontspoiler fra Danmark www.koed.dk

Bestilte meg frontspoiler + cup spoiler + (m-tech oljelokk) fra danmark..

Inkl. frakt og omregnet til norsk valuta ble det ca. 3100. Dette er uten den norske momsen..

Er litt spent på kvaliteten fra dette firmaet. Det er vel derfor jeg legger inn dette innleget, regner med det sitter flere rundt om i landet og lurer på div anngående kjøp fra utlandet. Skal følge opp med alt av pris/leveringstid/kvalitet/service, etc. etter hvert som jeg får oppåver delene til Nordland. (Er litt spent selv :roll: )

Satser på å spare noen kroner på bestille her i stedet for hos GS...

:shock:

Hvordan gikk du fram da du bestilte? Gjennom telefon, email? Forklar :)

Tenkte å bestille meg et komplett M-tech II kit til E-30'n min der, koster litt over 10k i danske kroner. Noen som vet hvor mye dette blir gjennom tollen og ferdig levert inn i Norge? Anslagsvis?

Jeg bor like ved svenskegrensa så jeg har vurdert å få sendt pakka over til et lokalt postkontor på andre siden på grensa og dra over å hente den der. Vil dette bli noe billigere?

Slik jeg har forstått det har Koed kun kopi styling? altså glassfiber?

takker for svar

oddis

Hei, litt treg å svare her...

Jeg Bestillte via nett siden deres, www.koed.dk

Som det er skrevet i forumet har di både uorginal og orginal styling/deler. Jeg bestilte orginal M-Tech og fikk orginal vare. perfekt passform og alle nødvendige monterings detaljer fulgte med. :D

Når du bestiller på nett får du en 'kjøpskvittering' til sendt på E-post. Der får du opp bestillings nr, + div. Kan være lurt og sjekke denne for å ungå feil bestilling etc.

Pris M-tech II kitt til E30 din

10000dkr = 10409 nkr. Er bra sikker på du får samme toll som meg.

frakten på front spoilern min tror jeg var rundt 200 - 300, (fra danmark til midt norge) du finner frakt prisene på siden deres.

Ellers må du betale toll + MVA når du henter ut varene, mva'n blir dn samme om du drar og henter den i danmark.

vel kan ikke komme på noe mer nå... så du får bere ha lykke til med handelen. Anbefaller å kjøpe orginal stylling jeg.. men det er vel et økonomisk spørsmål også. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...