Tech9 Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Hvordan får dere avataren deres til å bli så klar/tydelig? Synes alle andres ser mye bedre ut enn min.. Er det et spesielt program dere benytter til å forminske bildene? Selv tok jeg et 1280x960 bilde og forminsket med Microsoft Photo Editor, har prøvd med 640x480 også, men det ble ikke noe bedre.. Hjælpe mæ..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 resize i photoshop/paintshop-pro (bicubic resample) da blir bildet jevnt å fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg brukte photoshop til å forminske mitt bilde.....Enkelt å greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 resize i photoshop/paintshop-pro (bicubic resample)da blir bildet jevnt å fint Ok..da ser bildet tydelig ut, men får bare lagret det som psd fil? EDIT: Fant et konverteringsprogram som fikset det.. Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Hehe, har bare stappet bildene inni Paint jeg...og bare forminsket dem, ikke noe hokuspokus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå