Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 i mine øyne er dette en Meget Rå E30 M3 som ser meget strøken ut også! på tide og selge og gå over til det jeg har drømt om en stund kanskje http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=735513 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Chrome-speilene trekker ned, ellers fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Aaaah, den var sinnsykt tøff Kjøp kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 sjekka prisen nå...den var litt drøy jah.. 180.000,- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 sjekka prisen nå...den var litt drøy jah.. 180.000,- ! Ja, prisen var drøy. Men husk at en bil er alltid verdt det en person er villig til å gi for den. Er denne så strøken som eier vil ha det til, så er den verdt det i mine øyne. ( Jeg er blakk, så den kommer nok ikke på tunet her dessverre ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 sjekka prisen nå...den var litt drøy jah.. 180.000,- ! Ja, prisen var drøy. Men husk at en bil er alltid verdt det en person er villig til å gi for den. Er denne så strøken som eier vil ha det til, så er den verdt det i mine øyne. ( Jeg er blakk, så den kommer nok ikke på tunet her dessverre ) Er enig der! Jeg kjøpte min bil for 88 000 kr, og har kosta på den 45 000 kr siden jeg kjøpte den i August. Hadde jeg kjøpt en ultrastrøken bil, hadde jeg sluppet de pengene. Min var "bare" i god stand (langt over middels uanset) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 oi oi! PEN BIL! (caps) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Jepp, utrolig dødsdeilig. Skal kjøpe meg en strøken M3 om noen år (når jeg er litt mer etablert ). Kan like så godt betale 50 000 kr mer for en ultrastrøken en, så slipper du å betale masse penger i deler for å prøve å gjøre den det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 nice car d ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 blæh... crome speila passa liksom ikke helt inn på den bilen. Men han jeg ikkje kjøpt lielighet for en stund sia så hadde jeg kansje investert! Feit bil d DÆR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 var ikke den m3´n der sinnsykt brei over skjermene bak?? hmmm synest ikke d såg helt normalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 denne var virkelig fet, skulle kjøpt meg den jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2005 sjekka prisen nå...den var litt drøy jah.. 180.000,- ! Ja, prisen var drøy. Men husk at en bil er alltid verdt det en person er villig til å gi for den. Er denne så strøken som eier vil ha det til, så er den verdt det i mine øyne. ( Jeg er blakk, så den kommer nok ikke på tunet her dessverre ) Er enig der! Jeg kjøpte min bil for 88 000 kr, og har kosta på den 45 000 kr siden jeg kjøpte den i August. Hadde jeg kjøpt en ultrastrøken bil, hadde jeg sluppet de pengene. Min var "bare" i god stand (langt over middels uanset) 88.000,- var nå et røverkjøp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 hvis den bilen er AA-xxxxx registrert, så vet jeg hvem som har tatt den inn. for å si det pent, så ble den bilen herjet med da han hadde den.. hopping over fartsdumper etc.. men kan jo hende den har blitt pusset opp i etterkant, og er bra nå. chromspeilene er jo helt harry på en M3 E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Enig med de over her om speila.... Passer ikke inn på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå