Gå til innhold

denne M3`n frista noe jævlig


Anbefalte innlegg

sjekka prisen nå...den var litt drøy jah.. 180.000,- ! :shock:

Ja, prisen var drøy. Men husk at en bil er alltid verdt det en person er villig til å gi for den. Er denne så strøken som eier vil ha det til, så er den verdt det i mine øyne. ( Jeg er blakk, så den kommer nok ikke på tunet her dessverre :cry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka prisen nå...den var litt drøy jah.. 180.000,- ! :shock:

Ja, prisen var drøy. Men husk at en bil er alltid verdt det en person er villig til å gi for den. Er denne så strøken som eier vil ha det til, så er den verdt det i mine øyne. ( Jeg er blakk, så den kommer nok ikke på tunet her dessverre :cry: )

Er enig der! Jeg kjøpte min bil for 88 000 kr, og har kosta på den 45 000 kr siden jeg kjøpte den i August. Hadde jeg kjøpt en ultrastrøken bil, hadde jeg sluppet de pengene. Min var "bare" i god stand (langt over middels uanset) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, utrolig dødsdeilig. Skal kjøpe meg en strøken M3 om noen år (når jeg er litt mer etablert ;)). Kan like så godt betale 50 000 kr mer for en ultrastrøken en, så slipper du å betale masse penger i deler for å prøve å gjøre den det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka prisen nå...den var litt drøy jah.. 180.000,- ! :shock:

Ja, prisen var drøy. Men husk at en bil er alltid verdt det en person er villig til å gi for den. Er denne så strøken som eier vil ha det til, så er den verdt det i mine øyne. ( Jeg er blakk, så den kommer nok ikke på tunet her dessverre :cry: )

Er enig der! Jeg kjøpte min bil for 88 000 kr, og har kosta på den 45 000 kr siden jeg kjøpte den i August. Hadde jeg kjøpt en ultrastrøken bil, hadde jeg sluppet de pengene. Min var "bare" i god stand (langt over middels uanset) ;)

88.000,- var nå et røverkjøp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis den bilen er AA-xxxxx registrert, så vet jeg hvem som har tatt den inn. for å si det pent, så ble den bilen herjet med da han hadde den..

hopping over fartsdumper etc.. men kan jo hende den har blitt pusset opp i etterkant, og er bra nå. chromspeilene er jo helt harry på en M3 E30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...