Rogern Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 snakk om mislykka styling! må ha gjort d med vilje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 He he, stygt ass! Denne linken har vært postet før, men her er det DEFINITIVT fler for nye tittere http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Gunnar hva med å style din sånn da,hahaha.. Men er 110%enig den bilen er styggggggggggggg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 har man vikeplikt for slike stygge kjøretøyer ?? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Eh... Jeg synes den hadde et visst hm... særpreg over seg Det må være den fæleste BMW`en jeg har sett, faktisk styggere enn den oransje som jeg skrev istad at var styggest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 blir nesten svimmel av å se på "det der" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 skjønner ikke hvordan man kan ødelegge bilen sin sånn..greit med særpreg på styling. ..men det der tar kaka ass.. stakkars folk som ikke har følelser for bilen sin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 3, 2005 Share Skrevet Mai 3, 2005 Stygg stygg stygg.. Ikkje mer å si om den saken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Ser helt for jævlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Hehe, du snakker om assa. Det virker ikke gjennomført engang! forferdelig syn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 GRUSOM!!! :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Hei det er jo min bil !!! hehe kødda Kansje litt anabole styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 den var lite pen ja vil jeg si. sikkert staylinsettene du får kjøpt i 9467 så siden vi alle har funnet langkofferten da er d vel lite og bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Heh, når jeg såg bildene, var det første jeg tenkte - Shark attack Ser jo ut som en hai-kjeft der fremmme, og baken......... må jeg si noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 VIK FRA MEG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå