Rogern Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 snakk om mislykka styling! må ha gjort d med vilje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 He he, stygt ass! Denne linken har vært postet før, men her er det DEFINITIVT fler for nye tittere http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Gunnar hva med å style din sånn da,hahaha.. Men er 110%enig den bilen er styggggggggggggg Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 har man vikeplikt for slike stygge kjøretøyer ?? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Eh... Jeg synes den hadde et visst hm... særpreg over seg Det må være den fæleste BMW`en jeg har sett, faktisk styggere enn den oransje som jeg skrev istad at var styggest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Custom Edition Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 blir nesten svimmel av å se på "det der" Link to comment Share on other sites More sharing options...
elementz Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 skjønner ikke hvordan man kan ødelegge bilen sin sånn..greit med særpreg på styling. ..men det der tar kaka ass.. stakkars folk som ikke har følelser for bilen sin:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Stygg stygg stygg.. Ikkje mer å si om den saken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Ser helt for jævlig ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Hehe, du snakker om assa. Det virker ikke gjennomført engang! forferdelig syn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siv Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 GRUSOM!!! :-& Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Hei det er jo min bil !!! hehe kødda Kansje litt anabole styling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 den var lite pen ja vil jeg si. sikkert staylinsettene du får kjøpt i 9467 så siden vi alle har funnet langkofferten da er d vel lite og bekymre seg for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Heh, når jeg såg bildene, var det første jeg tenkte - Shark attack Ser jo ut som en hai-kjeft der fremmme, og baken......... må jeg si noe?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BimmerKing Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 VIK FRA MEG!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts