Gå til innhold

4 rørs M5 eksos

Diezelpower
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har selv tidligere spurt ang 4x potter bak, som svar fikk jeg at "har du ikke stor motor med masse HK, bør det ikke se sånn ut heller" ;);)

jeg har nå bare 316i da, og du har 525D, så du har vell LITT mer hk enn meg, men uansett tror jeg ikke det er mye lyd-forskjell på om du har 2xpotter eller 4x!

MEN! mener du SELVE original M5-eksos-systemet, eller tenker du KUN på 2xdobble vanlige effektpotter (som ser ut som M5)? er vel litt forskjell på original M-utstyr og annet "vanlig" effekt-utstyr :D

men uansett burde jo effektpotte på bilen din gi ganske t0ff lyd! har hørt 525 med eff.anl før, men det var bensin og ikke diesel, veit ikke om det har så mye og si jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det hadde vært fett. Skal man sette på m5 styling så er jo 4 enderør et must for resultatet..

Men spørsmålet her var jo egentlig hvordan en diesel bil vil høres ut med effektanlegg??

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde hatt en bensiner hadde jeg ikke stusset i det hele tatt.

Den forrige E46 328'en jeg hadde var GJENNOMFØRT, og det vil jeg at denne skal bli også. Min mening er at 5-serie med M-hekk uten 2-4 rør som stikker ut, om det er diesel eller ikke ser utfattelig dumt ut! Da er det ingen hensikt med M-hekken i det hele tatt. Det ser ikke kult ut! Jeg skal ha M-front, hekk, speiler og sideskjørt. Om bilen min er en M5 eller ikke er for meg knekkende likegyldig. Jeg har pr idag 163hk og 350Nm. Chipper jeg den noe jeg kommer til å gjøre, får jeg ca 200hk og ett dreiemoment på 450Nm. Dersom jeg hadde hatt en "strikkmotor" på 1,6l eller en gammel bil hadde jeg aldri lagt pengene i denne type styling. Jeg er veldig bilinteressert, og derfor legger jeg så mye penger i bil også. Jeg er dog ikke interessert å ha M5-eksos dersom jeg får diesel-"knatringen".

Den sykeste lyden av ett eksosanlegg jeg hittil har hørt var fra min 328 med supersprint anlegg hele veien med grenrør og uten kat!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den råeste lyden jeg har hørt fra en bil, var fra en E34 525TDS me automat og stor bakpotte. helt annen lyd en fra bensin motorer, men faen så pen. eneste når den sto på tomgang dieselknatringen kom frem litt.. men ikke mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men snakker du om originalt M5-anlegg, eller hva mener du? Tror ikke originalt M5-anlegg er tingen på en 2.5-liters diesel.. men vet jo ikke.

Kjell Rune sin 325tds hadde jo gromlyd. Vet ikke hva som satt i den. Det ligger ute lyd/filmklipp av den her et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...