1985-e30 Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 heisann folkens.. jeg har bestem meg at nå skal bilen ned på bakken... jeg får jo nesten høydeskrekk av å sette meg inn i den... så jeg lurer på hva dere mener... 60/40 eller 40/40 senkning... har en kamerat som har senka passaten sin 40/40, den er litt høyere framme enn bak, og det ser helt dass ut... bilder? forslag? alt tas i mot med åpne armer... jeg kommer uansett ikke til å kjøpe dempere, det har ikke en fattig student råd til... på forhånd takk! Arne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
iSmannen Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Ikke kortere dempere -> 40/40 Går du for 60/40 blåser du demperne ganske så raskt, med påfølgende hoppestokkeffekt Det koster da ikke SÅ mye å kjøpe ett fullt sett heller da? Shopper du litt rundt på ebay, bør det la seg gjøre å finne et til 3-4 lapper. Bil koster, og senker du koster det mer Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Ville gått for 60/40.... Blir penest det.. Bilder--> se link under Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Ikke kortere dempere -> 40/40Går du for 60/40 blåser du demperne ganske så raskt, med påfølgende hoppestokkeffekt Det koster da ikke SÅ mye å kjøpe ett fullt sett heller da? Shopper du litt rundt på ebay, bør det la seg gjøre å finne et til 3-4 lapper. Bil koster, og senker du koster det mer Får fullt sett til den prisen fra GS/OS også, og sannsynligvis autospar.no. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 jepp, 60/40 sett Apex får du vel for 2990,- el no sånnt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1985-e30 Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 jepp, 60/40 sett Apex får du vel for 2990,- el no sånnt.. fin bil foresten!! er det sant? til en så billig penge.. med dempere? hmm... da må jeg nok sprette fram noen høvdinger da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1985-e30 Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 da har jeg bestemt meg for å gå for senkesettet på gsbildeler... 3høvdinger for sett med dempere.. er ikke galt det! har os samme tilbud?? noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Hakke peil.. sjekk nettsidene deres... Jeg kjøpte vertfall Apex sett til min på GS... ble kjempefornøyd med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riefarn Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 sikkert det samme... de opererer med stort sett samme priser på tilbudene sine..... men er jo bare å sjekke www.osbildeler.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Min gamle is med 60/40 H&R Cup Kit og 8x17" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 da har jeg bestemt meg for å gå for senkesettet på gsbildeler... 3høvdinger for sett med dempere.. er ikke galt det!har os samme tilbud?? noen som vet? Ja, de har kampanjetilbud på det settet nå. Du får ringe Ove på 51432788. Kampanjekatalogen i PDF: http://handel.osbildeler.no/grafikk/Kam ... S%20LR.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Min gamle is med 60/40 H&R Cup Kit og 8x17" den var fin!! jeg vil absolutt anbefale H&R. koster litt mer, men er desto bedre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1985-e30 Posted May 4, 2005 Author Share Posted May 4, 2005 da har jeg bestemt meg for å gå for senkesettet på gsbildeler... 3høvdinger for sett med dempere.. er ikke galt det!har os samme tilbud?? noen som vet? Ja, de har kampanjetilbud på det settet nå. Du får ringe Ove på 51432788. Kampanjekatalogen i PDF: http://handel.osbildeler.no/grafikk/Kam ... S%20LR.pdf jeg kan jo egentlig bare kjøre innom... bor jo rett der.. det kan bli bra... Apex® suger det? eller er det greit nok? jeg er jo vant med å kjøre på stylter uansett... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Helt greit til den prisen.... Det kan jo selvfølgelig ikke sammenlignes med et Øhlins sett til 20k, men det gjør jobben synes jeg. Ble vertfall stivt og bra på min E30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Du kan jo lese litt her http://www.apexsuspension.com/gb/index.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts