Jump to content

Hvilke fjører til E30 - 60/40 vs 40/40

1985-e30
 Share

Recommended Posts

heisann folkens.. jeg har bestem meg at nå skal bilen ned på bakken... jeg får jo nesten høydeskrekk av å sette meg inn i den... så jeg lurer på hva dere mener... 60/40 eller 40/40 senkning...

har en kamerat som har senka passaten sin 40/40, den er litt høyere framme enn bak, og det ser helt dass ut...

bilder? forslag? alt tas i mot med åpne armer... jeg kommer uansett ikke til å kjøpe dempere, det har ikke en fattig student råd til...

på forhånd takk!

Arne... :D

Ikke kortere dempere -> 40/40

Går du for 60/40 blåser du demperne ganske så raskt, med påfølgende hoppestokkeffekt :D

Det koster da ikke SÅ mye å kjøpe ett fullt sett heller da? Shopper du litt rundt på ebay, bør det la seg gjøre å finne et til 3-4 lapper. Bil koster, og senker du koster det mer ;)

Ikke kortere dempere -> 40/40

Går du for 60/40 blåser du demperne ganske så raskt, med påfølgende hoppestokkeffekt :D

Det koster da ikke SÅ mye å kjøpe ett fullt sett heller da? Shopper du litt rundt på ebay, bør det la seg gjøre å finne et til 3-4 lapper. Bil koster, og senker du koster det mer ;)

Får fullt sett til den prisen fra GS/OS også, og sannsynligvis autospar.no.

da har jeg bestemt meg for å gå for senkesettet på gsbildeler... 3høvdinger for sett med dempere.. er ikke galt det!

har os samme tilbud?? noen som vet? :D

Ja, de har kampanjetilbud på det settet nå. Du får ringe Ove på 51432788. :)

Kampanjekatalogen i PDF: http://handel.osbildeler.no/grafikk/Kam ... S%20LR.pdf

jeg kan jo egentlig bare kjøre innom... bor jo rett der.. :D det kan bli bra...

Apex® suger det? eller er det greit nok? jeg er jo vant med å kjøre på stylter uansett... :D