bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Hva må jeg gjøre for å bytte fra original spilleren til en ny i BMW e36 94mod? Hva trenger jeg for å få den til å fungere? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 En ny spiller Mulig du må trikse litt med kablene (kommer ann på spilleren), men det er ikke noe større greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har stuka en del nå, spillleren går men kommer ikke noe lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 du skulle kjøpt deg en iso kontakt som gikk fra bilens orginale ledninger og bak til den orginale ledningen som er med spilleren. dette vil jeg tro bilextra og slike sapper har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Kunne trengt noe hjelp :i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Send PM til Mr.Stream, han forklarer deg hva du skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Har du koblet på høttalerkablene til spilleren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 er utgangen/høytalerene koblet riktig? Bytta kontakten bak? spilleren kan jo stå på mute? trenger litt mer informasjon om det skal gå an og hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Nå fikk jeg nettopp bilen fra verksted Har koblet riktig ja, men er det ikke noe tull pga forsterkeren som er orignalt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvis du har en ekstern forsterker så Regner jeg med at det er et lys som lyser på forsterkeren hvis den står på Lyser det da Hvis det ikke lyser så er det sannsynligvis remote som ikke er helt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 den står på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvis det er strøm på forsterkeren din og høyttalerkablene er koblet til så er det mest sannsynlig at utgangene på forsterkeren din er ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det funka fortsatt med den orignale bmw spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Det var da faen så vanskelig du var da hehe Da vet jeg sannelig ikke jeg nei Men det er helt sikkert noen som har mye mere peiling enn meg på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Men bruker du samme plugg fra BMW-spilleren til den uoriginale? Siden du får byttet de så lett fram og tilbake (nå vet jeg ikke hva slags plugg dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå