Aguilera Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Gratulerer så masse!!! Såg pen ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Grattis, såg fin ut den, mangler bare noen råe fellar nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 hehe, takk takk alle sammen! Noen borbet a kommer aldri i nærheten av denne bilen, såpass vet jeg... hva jeg vil gjøre med den vet jeg ikke.. minst mulig regner jeg med. jeg må vel senke den mer viss jeg skal ha noen fete 9x16 felger på den, og det vet jeg ikke om jeg vil... mtech senkinga er nok for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 oi denne var fet, hvor mye ga du for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 42 måtte jeg ut med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Gratulerer med ny bil!! E30 er drit fete biler å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Når jeg så ut på bilen i dag tidlig så jeg at øverste delen av frontruta var lettere sotet... er dette orginalt? Og noen som vet hvordan viskerene på lykene funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Det er vel det som kalles klima-komfort frontrute.(ekstra utstyr)... Et lite felt som er svakt grønt/sort som gjør at solen ikke trenger så godt igjennom akkurat der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Flott bil! Er det denne som sto til salgs på Husnes? Må innrømme at jeg fikk litt lyst på E30 igjen når jeg så denne sto til salgs. Prisen var det iallefall ikke noe å si på. Ta godt vare på den og du vil oppdage etterhvert at det er en skjelden bil du har fått tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Det så ut som om den var godt holdt ja! Pen bil (nok en gang ) Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i_coupe94 Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Strøken og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Flott bil!Er det denne som sto til salgs på Husnes? Må innrømme at jeg fikk litt lyst på E30 igjen når jeg så denne sto til salgs. Prisen var det iallefall ikke noe å si på. Ta godt vare på den og du vil oppdage etterhvert at det er en skjelden bil du har fått tak i. Det var nok den ja! Vil si at de bildene som var i annonsen var dårlige bilder av bilen:P jeg fikk omtrent sjokk når jeg var nede og så på den! Er litt som må gjøres på den, men ikke store greiene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webby Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Gratulerer med ny bil! Fin den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Ahh, Det var jo en småfrekk bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 takk takk!.. fikk litt sjokk i dag... på den forrige bilen betalte jeg 19000 for delkasko og 16000 km... jeg har 20% i bonus og er 20 år... har fremdeles det samme men nå fikk jeg tilbud på 9300???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå