SeT Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Tok noen bilder av interiøret nå nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2005 Nå har jeg og begynt å tenke på felger, og funnet noen tsw felger jeg likte! Tror dere disse vil passe fint på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 10, 2005 Share Skrevet Mai 10, 2005 Gratulere....alltid gøy med "ny" bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Nå har jeg funnet meg felger... 9x16 et 30... noen som vet hvordan dette vil bli foran? regner med at det går fint bak... har jo kun 20mm senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 13, 2005 Share Skrevet Mai 13, 2005 Et 30 blir for mye... må ned i 15 vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 det må jeg si.. det var ett nydelig eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 13, 2005 Forfatter Share Skrevet August 13, 2005 Oppdatering om hvordan det står til under bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå