Gjest Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 I carporten står motoren som skal snart i E30. En 1985 2,3 liter. Tenkte jeg kunne bytte litt deler på den siden det er mye lettere, men va har jeg glemt??: rotor fordelerlokk plugger registerreim+spennrulle viftereim børster til dynamo bunnpannepakning(tidl. eier har brukt rød gugge) div. sprukne slanger,vakum og kjølevann god fridag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivanskjavik Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 hva med diverse tetteringer (simmeringer) på kammen, veiva å bak svinghjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 eg ville slipt ventilene skiftet ventil tettninger og simmeringer diverse tetninger som nevn ovenfor kanskje stempel fjører også siden du har den ut av evt veiv og råde lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 viss jeg bestiller et pakningsett, er det simmeringer og\eller o-ringer i settet? har ikke undersøkt. hvor vanskelig er det å bytte simerringene framme og bak? hvor vanskelig er det å bytte ventiltetninger og slipe ned?? har skrudd endel, men ikke gjort slik jobb. må man ha nye større ventiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 det er ikkje vanskelig men det må gjøres grundig! tar litt tid! slipe ventiler er greit men det tar tid! og du bruker di gamle ventilene med mindre di er ødelgagt, eg veit ikkje ka som følger med i pakknings settet. du får ringe og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå