Pauls1 Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 sånn ser bilen min ut for tiden.. mods: -inpro lykter rundt om, inkl angel eyes, e46 look baklys -18" M5 E39 felger(kopi seff) -AP 60/40 komplett senkesett -2x3" bakpotte -stereo til ca 20k inkl dvd 7" skjerm - + byttet et trailerlass med slitedeler å annen dritt mere stæsh kommer vel snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2005 hmm.. faen !! forstår meg ikke på åssen man legger ut bildet asså!!! anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 For å legge inn bilde. Hold musemarkøren over bildet du vil ha. Høyre klikk, egenskaper, url adresse. Kopier denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 Meget pen 5`er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 4, 2005 Share Skrevet Mai 4, 2005 stilren! ikke overstylet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 pent dieseldyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Pent dieseldyr ja Pene felger på de første bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Så veldig bra ut! Men hadde kanskje vurdert ny front Den bygger litt for mye bakover synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Stilren og pent dieseldyr. Har du noen bilder innvendig også? Det eneste jeg ikke liker er de kromlistene rundt vinduene, hadde vært bedre med shaddowline. Men det er jo min sære mening da. Liker kun kromlister på lyse biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Meget pen og ikke for mye stylet c",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Den var jo skikkelig fin, felgene passte veldi godt til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Ett stykk nice bil der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Stilren og pent dieseldyr. Har du noen bilder innvendig også?Det eneste jeg ikke liker er de kromlistene rundt vinduene, hadde vært bedre med shaddowline. Men det er jo min sære mening da. Liker kun kromlister på lyse biler. nei, har ingen bilder innvendig. bilen ser ut som en dass invendig etter stereoanlegg bygging. Ledningsstumper koplingsverktøy osv ligger strødd inni... synd at du ikke liker krom da, for mere krom kommer vurderer t.o.m krom speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 fin bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå