ivanskjavik Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 hei, har fått tak i et par FK racing stoler til en veldig billig penge, så lurer jeg fælt på hvordan man skal montere dem? noen som vet hvor man kan få tak i understell til racing stoler? helst med lengdejustering på setet, ikke så nøye med høydejustering.. prøvde å sjekke om det lot seg gjøre å modifisere originalunderstellet, men da ble stolen litt vell høy, tok i taket nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Det brukes som oftest 2 firekantskinner i bånn, som stolen festes på. Jeg vet at www.maxam-tuning.com selger løse uiversal feste skinner. http://maxam-tuning.com/catalog/default ... th=156_568 Jeg har kompis som hadde Recaro racing stoler i E-30'n sin. På disse setene fulgte festebraketene med (var brukte fra rally) og disse passet direkte i sporene som de gamle skinnene var festet i, slik at han slapp å borre og sveise til nye fester. jeg legger ved 2 bilder av stolene plassert i bilen...vet ikke om du blir noe mer klok av disse bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Kanskje www.kollevold.no kan hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Mye vekt sparer man sånn ca ved å skifte begge frontsolene i bøttestoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Ikke så altfor mye, nå veide jeg ikke min stol når jeg hadde den ute, men en 25 kg er kanskje trolig? Bøttestolen var lett, men med understell og slikt havner den kanskje på 10kg. Jeg prøver få tak i orginalt understell (cobra) til min, men ingen av de som skal ha det svarer på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Mye vekt sparer man sånn ca ved å skifte begge frontsolene i bøttestoler? kommer ann på hvor mye stolene veier. de stolene som satt i en E-36 M3 jeg hadde en gang, med el.juserbare stoler, tror jeg veide bortimot 50 kg pr stk. er ikke 100% om det stemmer, men ble fortalt det. tror ikke det er så langt fra sannheten. bytter du ut dem med carbonstoler, så klart du sparer den del.. med vanlige seter vil jeg tro att man kan spare ca 15-20kg pr stol. det tror jeg ikke er helt urealistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå