Hhenrik Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Var ute å kjørte her igår, og fikk en telefon der noen lurte på om jeg hadde tid til å hente et par venner av meg på byen. Nattbuss gikk det ikke så jeg hadde jo ikke store valget. Fikk bekjed om å hente 2 stk. men da jeg kom for å hente dem ble det til at det var 4 stk. som ville sitte på (var bare 3 plasser ledig.) Så snill som jeg er sier jeg ja til å kjøre alle 4 hjem, da var vi altså 6 i bilen. Traff på en del politi på veien, men ingen reagerte(heldigvis..). Men nå lurer jeg på, får man bare bot for dette, eller er også dette prikkbelastet? Isåfall, 1 prikk eller 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvorfor bry seg, det politiet ikke vet har de bare godt av. ellernosånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 er ikke sikkert men tror du får bot for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Er ikke prikkbelastning på å kjøre med overlast nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvis politiet bestemmer seg for å være ekkel så får du bot ja, men prikker det vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå