Pauls1 Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 har mailet litt med han duden, rolf elr hva han het.. virket som en grei kar så når jeg får lønn på torsdag bestiller jeg med 90% sikkerhet en tuning-box dærfra. så da får vi se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theblast Skrevet Mai 9, 2005 Share Skrevet Mai 9, 2005 Det jeg lurer mest på vedrørende tuning av bilen min er om automatkassen tåler den belastningen den blir påført med 100Nm mer enn den har idag. Bilen min er gått 134.000km, og jeg er jo ikke interessert i en havarert girkasse. Da er det ikke snakk om 2500 kroner, noe jeg synes er billig i forhold til hva mange andre norske tuningfirma tilbyr. Jeg ser for meg en total reparasjon på girkassen min på 25.000 kroner dersom den ryker. Gir du meg en skriftlig garanti på at ingen ting kommer til å skje med girkassen ved installasjon av tuningboxen din?? Det er faktisk en del norsk webshoper som kan gi deg denne prisen også, f.eks tstuning.com som commonrailchipen ligger på 1995,- , men selvsagt har nok kanskje din-bil.com spesialisert seg litt mer på chipene, og kan gi mer info ang. de og har kanskje har litt mer chip på lager,. @Din-bil.com: de commonrail chipene du selger følger det med noe bosch adapter eller noe den adapteren som man trenger for plug&play på de forskjellige bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
din-bil.com Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 På Commonrail motorene er det plug&play. Der findes 2 typer af plug afhængig af model. Montage tid ca. 10 min. PÅ TD og TDS modellerne skal boxen lodes ind med 4 ledninger. Montagetid ca. 1 time. Jeg er ved at skaffe boxe med plug til nogle af disse modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå