oyvfoss Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg skal kjøpe meg en leppe under M3 fronten min, så lurer jeg på hvilke typer jeg har å velge mellom, og hvor jeg får kjøpt de.. Og hva dere andre på forumet synes gjør seg best. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 e36 det er snakk om regner jeg med? Det du må ha er den orginale lille leppa. Koster ca 600,- hos bmw. Den funker fint alene og mange andre lepper krever at den er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvis han har M3-front skal jo den leppa være der allerede, siden den er original på M3. Men om den mangler er den en god start. Utover den ser jo Rieger sin GT-leppe bra ut. Sjekk Månedens bil for februar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Sant nok, men tror veldig mange kaller m-tech fronten for m3. Jeg gjør jo f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvfoss Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 E36 ja, jeg glemte å skrive det.. Har den lille orginale leppen under, men er ute etter en leppe under der igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvfoss Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg tenkte på GT-leppen jeg og.. Hvor er det rimeligst å kjøpe den da? Noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå