Bmwray Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei ønsker og kjøpe bmw e36 cab som er strøken med skinn og service bok Jeg bor i østfold, bilen kjøpes kontant Pm meg hvis du har en fin Vil helst ha en med lav km Maxpris er 140-150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 heisann jeg har en STRØKEN cab det er en 323ia cab 95/96 modell bilen har gått 142 tusen, det er komplett service heft med.. bilen er kjøpt ny i norge. er du intriser så kan jeg maile deg noen bilder av bilen, men den er veldig FIN. det er m3 speil, m3 lister ellers er den orginal bilen er mauritius blå, fin farge.. så kan du se at den er litt lilla oxo i annen vinkel., det er oxo sportstoler i den.. selger den Billigt pgn av kjøp av leilighet så du kan få den for 175 tusen.. sånn som den står, alt funker så ingen feil teknisk... har nettopp kjøpt stortstolee som står i + henter den på service hos bmw en av dagene nå å det koste 6000 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimm Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 mauritius blå Det er en syyykt rå farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 la deg til på msn snakkes der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas85 Skrevet Mai 7, 2005 Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg vet om en 94 bmw 325 cab, som er blitt ombygd til 3,2 liter m3, motoren har kun gått 40000, alt som trengs å byttes for å få den registrert om er byttet, og det eneste som mangler å byttes er girkasse. Bilen er EU godkjent 05.05, og meget pen og se på, Den er ikke registrert om til m3 enda på grunn av billigere forsikring. Den er helt strøken. Bare se bildene Bilen står til salgs på autodb til kun 229000kr. Telefon nummeret til selgeren er 97737097. Dette er rå bil til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2005 det blir for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 8, 2005 Share Skrevet Mai 8, 2005 so du ska selga bilen no da!! har vel kosta masse på den no kansje eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå