BimmerKing Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei, trenger hjelp umiddelbart. Ha satt inn ny DVD-brenner i maskina mi. Nå vil ikke cd/dvd-skuffa holde seg inne. Den kommer ut igjen.... Hva skjer????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Bytt spilleren...du har fått en med feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Bytt spilleren...du har fått en med feil.. S#¤%&/..... Er det ingenting å gjøre med det altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 høres jo ut som den får en feilmelding slik at den registerer et signal som sier eject eller noe. Skal ikke være sånt når du kjøper nye ting, derfor bør du bare bytte den å ikke begynne å fikle med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 høres jo ut som den får en feilmelding slik at den registerer et signal som sier eject eller noe. Skal ikke være sånt når du kjøper nye ting, derfor bør du bare bytte den å ikke begynne å fikle med den.. Ok... få se d an litt da... Faen.... J"#¤% irriterende at sånt skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 Noen andre tips til ting jeg kan prøve? Jeg begynner å bli mildt sagt frustret over denne forbanna maskina mi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 bytt til den gamle og se om den har samme feilen, evt. sjekk at jumperene står riktig (master , slave eller auto) hvilken brenner er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2005 bytt til den gamle og se om den har samme feilen, evt. sjekk at jumperene står riktig (master , slave eller auto) hvilken brenner er det snakk om? Satte "jumperen" på samme plass som den sto på den jeg tok ut, altså på slave. Det er en Aopen DUW 1608..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 last ned aller nyeste drivere til spilleren. Sørg for at Windows finner den. Kontrollpanel->system->enhetsbehandling Dette er snakk om xp regner jeg med? espenli@hotmail.com om du ikke klarer det. msn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hopper den bare ut i Windows, eller før Windows starter óg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hopper den bare ut i Windows, eller før Windows starter óg? Før Windows starter. Den går ikke inn igjen, og når jeg starter og startskjermen før windows-innloggingen kommer, så går den inn, blir inne i 10 sek, og kommer utigjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Går den inn vist du trykker på kanppen igjen?? prøv å slå av maskinen og skyv luken inn , slå på maskina igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Går den inn vist du trykker på kanppen igjen??prøv å slå av maskinen og skyv luken inn , slå på maskina igjen... Jeg satte inn spilleren, ga den en "vennlig" puff, og vips.... DEN LEVER!!!!! Takk Kenneth!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 det der er faktisk det mest rareste jeg har vært borti i en pc-sammenheng!! Helkt ufattelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 he he, hadde d vært like enklet med min fucka brenner gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå