Rogern Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 nå er min 320i touring ferdig ombygd til 324td hvis noen fikk med seg kræsjn til siv så er det den motorn... har brukt 14 dager med d meste av dagene i vente av deler+mye hodekløing ,men nå er jeg ferdig. måtte bare få d ut!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Bra at du fikk liv i den til slutt da... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 he he. væt mye banning her skjønner jeg. grattis da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Må jo nesten gratulere deg her jeg også kjære, har jo gratulert og observert i hele dag, men litt arti å skrive d her uansett! Er jo litt stolt av kjærest'n min nå da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Gratulerer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå