Rogern Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 nå er min 320i touring ferdig ombygd til 324td hvis noen fikk med seg kræsjn til siv så er det den motorn... har brukt 14 dager med d meste av dagene i vente av deler+mye hodekløing ,men nå er jeg ferdig. måtte bare få d ut!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 Bra at du fikk liv i den til slutt da... . Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted May 5, 2005 Share Posted May 5, 2005 he he. væt mye banning her skjønner jeg. grattis da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siv Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Må jo nesten gratulere deg her jeg også kjære, har jo gratulert og observert i hele dag, men litt arti å skrive d her uansett! Er jo litt stolt av kjærest'n min nå da vettu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aguilera Posted May 6, 2005 Share Posted May 6, 2005 Gratulerer ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts