johjoa Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Ved denne plassen trenger du ikke og fortvile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 he he he. steikenes bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Morsomt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 FANTASTISK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Hehehe dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 konge det bilde dær c",) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 5, 2005 Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg og Joa var ute å kjørte mot saltstraummen (verdens kraftigste malstrøm) en Søndag. Da vi kom ut av en sving så så vi det skiltet. Vi kunne ikke dy oss, vi måtte ha bilde av det. Hva er sannsynligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2005 Det var en nyldelig dag... fikk tatt masse bilder av BMW'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Hahah, dritkult Finnes mange slike plasser med kule navn rundt forbi, fant spesiellt mange i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Hehe... Ja hadde d bare vært så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Apropos kule stedsnavn - var ute og kjørte bare for å kjøre i deilig vær her en dag, mens dama var på jobb, og så skilt til Verdens Ende! Det syntes jeg bare var helt konge, og måtte bare kjøre ut dit, slik at jeg i ettertid kan si at BMWen min og jeg har vært ved Verdens Ende sammen - hvilket vi nå har! Utrolig tøft at det faktisk er et sted som heter det. Det er ytterst ute på Nøtterøy utenfor Tønsberg, langt uti Oslofjorden. For folk fra området er det sikkert ingen stor nyhet, men jeg hadde aldri hørt om stedet før, selv om jeg har bodd her snart et år. Fikk forresten på samme turen tatt noen fine bilder, skal se om jeg legger ut senere. Åja, og så hører det med til historien at dama ble dritfurt og stille da jeg senere på dagen glad og fornøyd fortalte henne at jeg hadde vært på Verdens Ende. Hun er oppvokst her i området, og det var visst et sted man dro for "å tenke", noe jeg ikke hadde noen som helst anelse om! Men klarte nå å overbevise henne om at jeg ikke visste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Åja, og så hører det med til historien at dama ble dritfurt og stille da jeg senere på dagen glad og fornøyd fortalte henne at jeg hadde vært på Verdens Ende. Hun er oppvokst her i området, og det var visst et sted man dro for "å tenke", noe jeg ikke hadde noen som helst anelse om! Men klarte nå å overbevise henne om at jeg ikke visste. Bra det ordnet seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Syns disse to er knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Syns disse to er knall Den første er rå. For en kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 6, 2005 Share Skrevet Mai 6, 2005 Syns disse to er knall 1 mil unna meg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå